Παρασκευή, 23 Αυγούστου 2019

Θα μείνετε με το στόμα ανοικτό μόλις δείτε την Σία Κοσιώνη εντελώς άβαφη!

Απογείωσε την γοητεία!

22 Απριλίου 2019 10:59
Θα μείνετε με το στόμα ανοικτό μόλις δείτε την Σία Κοσιώνη εντελώς άβαφη!

Πώς είναι άβαφη η Σία Κοσιώνη;

Ως παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του ΣΚΑΪ, η Σία Κοσιώνη μπαίνει καθημερινά στα σπίτια όλων μας ντυμένη και βαμμένη στην τρίχα.

Ο ρόλος της Σίας Κοσιώνης δεν της επιτρέπει χαλαρό στιλ και απλότητες και για αυτό οι φωτογραφίες που είναι απλά… ο εαυτός της, όπως δηλαδή η ίδια είναι στην καθημερινότητά της και στο σπίτι της, συγκεντρώνουν εκατοντάδες likes.

Μια ακόμη τέτοια φωτογραφία, λοιπόν, πόσταρε η Σία Κοσιώνη, από το σπίτι της, αγκαλιά με τον αγαπημένο της σκύλο, τον Γκούφη.

«Είναι αυτό που λέμε μουσουδιές» έγραψε χαρακτηριστικά στην λεζάντα.

Αβαφη και χαλαρή η Σία Κοσιώνη αγκαλιά με τον Γκούφη λοιπόν…

 Θα μείνετε με το στόμα ανοικτό μόλις δείτε την Σία Κοσιώνη εντελώς άβαφη!

Το θαύμα της Σίας Κοσιώνη: Η απίστευτη δίαιτα που την έκανε να χάσει τα περιττά κιλά της εγκυμοσύνης!

Η Σία Κοσιώνη ακολουθεί επισταμένως ένα διατροφικό πρόγραμμα μετά τη γέννα της που μέσα σε λίγους μήνες μήνες έχει καταφέρει να χάσει όλο το περιττό βάρος και, σε συνδυασμό με χαλαρή άσκηση και περπάτημα που κάνει τις ελεύθερες ώρες της παίρνοντας μαζί της και τον γιο της με το καρότσι, έχει καταφέρει να κάνει θαύματα...

Η διατροφή μετά τη γέννα:

Τι πρέπει να περιλαμβάνει ένα ενδεικτικό καθημερινό διατροφικό πρόγραμμα για μια μητέρα που θηλάζει, σύμφωνα με τους διατροφολόγους και τους συμβούλους θηλασμού;

4 μερίδες από γαλακτοκομικά προϊόντα (αν και εφόσον δεν δημιουργούν αλλεργική αντίδραση στο μωρό). Ως μερίδα μπορείτε να υπολογίσετε 1 ποτήρι γάλα, 1 κεσεδάκι γιαούρτι και 30 γραμμάρια τυρί (ένα κομμάτι στο μέγεθος του σπιρτόκουτου).

3-5 μερίδες φρούτα εποχής. Ως μερίδα μπορείτε να υπολογίσετε ένα φρούτο μεσαίου μεγέθους ή μία φέτα καρπούζι.

3-5 μερίδες την ημέρα ωμά ή βραστά λαχανικά.

5-7 μερίδες από τροφές όπως ψωμί, δημητριακά ή βρώμη, ρύζι, μακαρόνια ή κράκερς/ρυζογκοφρέτες κτλ.

2 μερίδες πρωτεΐνη: Την πρωτεΐνη την προτιμούμε από τροφές όπως κόκκινο κρέας, ψάρι, αυγά, όσπρια και ανάλατους ξηρούς καρπούς. Ως μερίδα μπορείτε να υπολογίσετε 80-100 γραμμάρια κρέας ή πουλερικά ή ψάρι, μισό φλιτζάνι όσπρια, 2 αυγά ή 8-10 ξηρούς καρπούς.

 

Gossip

Ροή ειδήσεων

Share