Κυριακή, 24 Μαρτίου 2019

Πασίγνωστος Έλληνας παρουσιαστής έχασε 21 kg και το δείχνει στα social media!

Ο λόγος για τον...

15 Μαρτίου 2019 15:15
Πασίγνωστος Έλληνας παρουσιαστής έχασε 21 kg και το δείχνει στα social media!

Αρκετά κιλά, φαίνεται πώς έχει χάσει πασίγνωστος Έλληνας παρουσιαστής, ο οποίος μας δείχνει την αλλαγή του μέσω των social media!

O λόγος για τον παρουσιαστή, Θεοδόση Ζερβουδάκη, γνωστός ως "mr Zer".

Η αλλαγή, όπως θα δείτε και εσείς στην παρακάτω φωτογραφία είναι μεγάλη, αφού κατάφερε να χάσει 21 ολόκληρα κιλά. Ο παρουσιαστής ή αλλιώς "βασιλιάς του Τelemarketing" φαίνεται πώς πραγματικά έχει "λιώσει" στη γυμναστική αλλά και στη σωστή διατροφή ώστε να χάσει κάποια κιλά που έπρεπε.

Ο ίδιος, μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Instagram, ανέβασε ένα instastory όπου γράφει "Τέλος για σήμερα, 10χλμ διάδρομο. 6 ώρες εκπομπών!!18 ώρες στο πόδι".

Η μεγάλη αλλαγή στην εμφάνιση του παρουσιαστή Ζερβουδάκη

Έλλη Στάη: Η δίαιτα που τη βοήθησε να χάσει 9 κιλά σε 40 μέρες!

Η Έλλη Στάη ακολουθεί κάνει την τέλεια δίαιτα!

Αν θες να χάσεις 9 κιλά σε 40 μέρες όπως η γνωστή δημοσιογράφος, τότε μπορείς να ακολουθήσεις τη δίαιτά της!
Αφού έρχεται καλοκαίρι και θα πρέπει να βγούμε στις παραλίες, δείτε τη διατροφή της Έλλη Στάη!

ΔΕΥΤΕΡΑ

Πρωινό: 1 τόστ με 2 φέτες ψωμί σίκαλης, τυρί και γαλοπούλα, 1 ποτήρι γάλα και καφέ ή τσάι

Δεκατιανό: 1 μπάρα δημητριακών

Μεσημεριανό: 2 μπιφτέκια, 1 μερίδα ρύζι και 1 μερίδα μπρόκολο

Απογευματινό: 1 μήλο

Βραδινό: 1/2 φλ. δημητριακά ολικής άλεσης, 1 μήλο και 1 γιαούρτι 2% λιπαρά

ΤΡΙΤΗ

Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα, 1 φέτα ψωμί ή 2 φρυγανιές με 1 κ.γ. μαργαρίνη, 1 κ.γ. μέλι ή μαρμελάδα, καφέ ή τσάι

Δεκατιανό: 20 αμύγδαλα

Μεσημεριανό: 1 φιλέτο σαρδέλες ψητές, 1 μερίδα σαλάτα μαρούλι και αγγούρι και 1 φέτα ψωμί

Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά με φρούτα

Βραδινό: 2 μέτριες πατάτες βραστές, σαλάτα λάχανο,-καρότο και 1 μερίδα γραβιέρα (60 γρ.)

ΤΕΤΑΡΤΗ

Πρωινό: 1 φλ. γάλα 1,5% λιπαρά, 1/2 φλ. δημητριακή ολικής άλεσης με αποξηραμένα φρούτα, καφέ ή τσάι

Δεκατιανό: 1 μήλο

Μεσημεριανό: 1 μερίδα αρακά, 1 φέτα ψωμί, 1 φέτα τυρί φέτα και 4 ελιές

Απογευματινό: 10 καρύδια

Βραδινό: τόνο σε λάδι ή νερό, σαλάτα μαρούλι, ρόκα και σπανάκι

ΠΕΜΠΤΗ

Πρωινό: 1 τοστ με 2 φέτες ψωμί σίκαλης, τυρί και γαλοπούλα, 1 ποτήρι γάλα, καφέ ή τσάι

Δεκατιανό: 1 μπανάνα

Μεσημεριανό: 1 φιλέτο κοτόπουλο, 1 φέτα τυρί, 1 μερίδα χόρτα

Απογευματινό: 10 αμύγδαλα και 4 αποξηραμένα δαμάσκηνα

Βραδινό: 1 μερίδα ρύζι και 1 γιαούρτι

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

Πρωινό: 1 αυγό βραστό, 1 φέτα ψωμί, 1 κ.γ. μαργαρίνη, 1 ποτήρι χυμό, καφέ ή τσάι

Δεκατιανό: 10 καρύδια

Μεσημεριανό: 1 μερίδα φασολάκια, 1 φέτα τυρί, 1 φέτα ψωμί και 4 ελιές

Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά με φρούτα

Βραδινό: μανιτάρια ψητά, σαλάτα ρόκα με μπαλσάμικο και 1 μερίδα τυρί (60 γρ.)

ΣΑΒΒΑΤΟ

Πρωινό: 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης, 1 φλ. γάλα 1,5% λιπαρά και καφέ ή τσάι

Δεκατιανό: 1 αχλάδι

Μεσημεριανό: 1 μερίδα σολομό ψητό, 1 μέτρια πατάτα ψητή και 1 μερίδα χόρτα

Απογευματινό: 10 καρύδια

Βραδινό: 1 τόστ με 2 φέτες ψωμί σίκαλης, τυρί και γαλοπούλα, σαλάτα μαρούλι με αγγούρι

ΚΥΡΙΑΚΗ

Πρωινό: 1 φλ. γάλα 1,5% λιπαρά, 1/2 φλ. δημητριακά ολικής άλεσης ή 1 μπάρα δημητριακών, καφέ ή τσάι

Δεκατιανό: 1 ποτήρι χυμό και 2 κράκερ ολικής άλεσης

Μεσημεριανό: 1 μπριζόλα ψητή, 1 μερίδα τυρί γραβιέρα, 1 μερίδα λάχανο-καρότο

Απογευματινό: 1 μήλο και 1 γιαούρτι 2%

Βραδινό: 1 μερίδα χόρτα, 1 φέτα ψωμί, 4 ελιές και 1 μερίδα γραβιέρα (60 γρ.)

Θέλετε επίσης να μάθετε πώς διατηρείται στα κιλά της η Ελένη Μενεγάκη; Για να δείτε αναλυτικά τη διατροφή της δείτε εδώ!

Δείτε όλα τα τελευταία νέα για υγεία αλλά και ομορφιά στο Athensmagazine.gr!

 

Gossip

Ροή ειδήσεων

Share