Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Ξέχνα τα Mikel, έρχονται τα Bruno: Είναι αυτή η αλυσίδα cafe που θα κυριαρχήσει στην ελληνική αγορά;;;

3 Ιανουαρίου 2015
Ξέχνα τα Mikel, έρχονται τα Bruno: Είναι αυτή η αλυσίδα cafe που θα κυριαρχήσει στην ελληνική αγορά;;;

Η νέα αλυσίδα καφέ που φιλοδοξεί να κατακτήσει την Αθήνα, ανοίγει σε λίγες μέρες το πρώτο της κατάστημα στο Αιγάλεω

Ο αστικός μύθος αναφέρει πως τα Mikel, τα γνωστά καφέ που συναντά κανείς σε όλη την Ελλάδα, βρίσκονταν στην κατοχή δύο συνέταιρων οι οποίοι αποφάσισαν τελικά να χωρίσουν τους δρόμους τους. Με λίγη έρευνα, μαθαίνει κανείς πως η αλήθεια δεν είναι πολύ διαφορετική: το 2004 δημιουργήθηκαν στη Λάρισα τα καφέ "Chocolat" από τον Κωνσταντίνο Αναστασίου και τον Λευτέρη Κυριακάκη. Λίγα χρόνια αργότερα ο καθένας αποφάσισε να ακολουθήσει τη δική του επιχειρηματική πορεία, με τον δεύτερο να δημιουργεί τα Mikel και τον πρώτο τα Bruno.

Κάπου εδώ τελειώνουν και οι ομοιότητες ανάμεσα στις δύο αλυσίδες. Κι αυτό γιατί τα Mikel αναπτύχθηκαν ταχύτατα ενώ τα Bruno επέλεξαν να ακολουθήσουν έναν πιο χαμηλό ρυθμό ανάπτυξης. Αποτέλεσμα ήταν μέχρι σήμερα να βρίσκει κανείς τα Bruno στη Βόρεια Ελλάδα (Λάρισα, Βόλο, Τρίκαλα, Κατερίνη, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα και Βέροια) αλλά όχι και στην Αθήνα - που βάσει μεγέθους είναι η σημαντικότερη αγορά της χώρας. Σύντομα ωστόσο η εικόνα αυτή θα αλλάξει καθώς εγκαινιάζεται το πρώτο τους κατάστημα στο Αιγάλεω και συγκεκριμένα στη συμβολή της Ιεράς Οδού με τη Μάκρης. «Μέχρι το τέλος του χρόνου θα λειτουργούμε 19 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, ενώ θα ετοιμάζονται και άλλα μέσα στο 2015», εξηγεί ο κ. Νίκος Παπαλέξης, υπεύθυνος marketing των Bruno coffee stores. Ο λόγος σ’ αυτόν:

Δεδομένων των πολλών αλυσίδων που δραστηριοποιούνται στον χώρο, θεωρείτε ότι η αγορά του καφέ είναι ανεξάντλητη;

Ο καφές δεν είναι μόδα και σε αυτό έχουμε επενδύσει. Είναι μια καθημερινή απόλαυση εδώ και πολλά χρόνια, μια συνήθεια που θα συνεχίσει με την ίδια ένταση. Προσπαθούμε καθημερινά με συνεχή εκπαίδευση να ανταποκρινόμαστε στις υψηλές προσδοκίες των πελατών μας για καλά προϊόντα. Σε όποια αγορά μπαίνουμε είναι φυσικό να παίρνουμε το μερίδιο που μας αναλογεί, και μετά την πρώτη τοποθέτηση κερδίζουμε συνεχώς μερίδιο λόγω της ικανοποίησης των πελατών μας. Συνέπεια, αξιοπιστία, ποιότητα είναι το τρίπτυχο της επιτυχίας.

Ποιο είναι το χαρακτηριστικό σας προϊόν και τι σας διαφοροποιεί από αντίστοιχα καταστήματα;

Η μεγάλη επιτυχία είναι το freddo cappuccino και το ζεστό cappuccino με τη μοναδική τεχνική στο αφρόγαλα, ένα προϊόν που δημιούργησε ο κύριος Κωνσταντίνος Αναστασίου από το 2004 και συνεχίζει μέχρι και σήμερα να είναι το αγαπημένο ρόφημα σε ολόκληρη την Ελλάδα. Το μενού μας περιλαμβάνει 110 διαφορετικά ροφήματα καλύπτοντας κάθε γευστική επιλογή.

Προσεγμένα προϊόντα, όμορφο φιλικό περιβάλλον και άριστη εξυπηρέτηση είναι τα στοιχεία που κάνουν τα Bruno αγαπημένο προορισμό όλων των ηλικιών και κυρίως των νέων. Η μεγάλη δύναμή μας είναι η τεχνογνωσία και η συνεχής εκπαίδευση. Στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας λειτουργεί εκπαιδευτήριο για κάθε ειδικότητα (barista, service, ταμίες κλπ) με πιστοποιημένους εκπαιδευτές για όλες τις φάσεις λειτουργίας.

Σε ποιες πόλεις δραστηριοποιήστε;

Λειτουργούμε με επιτυχία σε 7 πόλεις και πριν τα Χριστούγεννα θα εγκαινιάσουμε το πρώτο μας κατάστημα (franchise) στην Ιερά Οδό και Μάκρης. Η Αθήνα σίγουρα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για εμάς και, όπως όλα δείχνουν, θα μας ξαφνιάσει ευχάριστα στον ρυθμό ανάπτυξης της αλυσίδας. Στόχος μας δεν είναι τα πολλά σημεία, αλλά η καλή λειτουργία των σημείων και η ικανοποίηση των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται σε επιχειρηματικό επίπεδο αυτή την περίοδο. Το σημαντικό είναι να έχεις υγιή καταστήματα και συνεργασίες.

πηγή; protothema.gr

 

Ροή ειδήσεων

Share