Τετάρτη, 24 Απριλίου 2024

Δακτύλιος 2019: Πότε επιστρέφει στο κέντρο της Αθήνας;

Σας αφορά!

22 Αυγούστου 2019 15:26
Δακτύλιος 2019: Πότε επιστρέφει στο κέντρο της Αθήνας;

Δεν υπάρχει αυτές τις μέρες δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας, καθώς ανεστάλη το μέτρο λόγω του καλοκαιριού και όλα τα οχήματα θα μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα. Η Παρασκευή 21/07 ήταν η τελευταία ημέρα εφαρμογής του για την περίοδο 2018-2019. Αυτές είναι οι πέντε κλασικές διαφωνίες στον δρόμο! Πόσο καλά ξέρετε τον ΚΟΚ;

Ωστόσο, σύμφωνα με την ανακοίνωση της αστυνομία, «τα περιοριστικά μέτρα που καθιερώθηκαν με το μέτρο του ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ και αφορούν φορτηγά με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος άνω των 2,2 τόνων και λεωφορεία, πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν από την 01 Ιανουαρίου 1996, τα οποία κυκλοφορούν στη ζώνη του ΜΕΓΑΛΟΥ ΔΑΚΤΥΛΙΟΥ [Παραλιακή λεωφόρος – Αλίμου – Βουλιαγμένης – Ελευθερίου Βενιζέλου – Περιμετρική Υμηττού – Κατεχάκη – Μεσογείων – Αγίας Παρασκευής – Χαλανδρίου – Παπανικολή – (Κ. Παλαιολόγου) – Καποδιστρίου – Κύμης – Κασταμονής – Χαλανδρίου – Αναγεννήσεως – Εθνική Οδός Αθηνών-Λαμίας – Αθηνών – Θηβών – Γρηγορίου Λαμπράκη έως Κερατσίνι], εξακολουθούν να ισχύουν».

Αποτέλεσμα εικόνας για δακτυλιοσ

Δακτύλιος 2019: Πότε τίθεται ξανά σε ισχύ το μέτρο

Η Αστυνομία τονίζει πως όλα τα επιβατηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης και τα φορτηγά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος μέχρι 2,2 τόνους μπορούν να κινούνται ελεύθερα στο κέντρο της Αθήνας μέχρι τις 29 Σεπτεμβρίου 2019. Από τη Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019 θα ισχύσουν τα αντίστοιχα μέτρα περιορισμού κυκλοφορίας οχημάτων στο Κέντρο της Αθήνας (δακτύλιος), για την περίοδο 2019-2020.

Οχήματα θα «φορτίζουν» ενώ θα κινούνται κανονικά στον δρόμο!

Η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ αφού θα γίνουν πραγματικότητα τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνηταπου θα «φορτίζουν» ενώ θα κινούνται κανονικά στον δρόμο! Η συνολική απόσταση του συγκεκριμένου δρόμου θα είναι 1,6 χιλιόμετρα, μέρος των 4,1 χιλιομέτρων της συνολικής απόστασης μεταξύ του αεροδρομίου και του κέντρου της πόλης του Visby στο ειδυλλιακό νησί Gotland, που βρίσκεται στη Βαλτική Θάλασσα.

Αυτή η πρωτοβουλία θα είναι η πρώτη στον κόσμο που θα φορτίζει επαγωγικά τόσο ηλεκτρικό φορτηγό όσο και λεωφορείο, ενώ αυτό θα βρίσκεται σε πλήρη κίνηση. Το ηλεκτρικό όχημα θα δοκιμαστεί από επαγγελματίες του χώρου κάτω από διαφορετικές κλιματικές συνθήκες για να διασφαλιστεί ότι το σύστημα είναι έτοιμο και λειτουργικό σε όλη του την κλίμακα. Το γνωρίζατε; Γιατί δεν πρέπει να φορτίζετε το κινητό σας στο αυτοκίνητο!

Οι επικεφαλής των εταιρειών που ενεπλάκησαν στην πρωτοβουλία επέλεξαν σε πρώτη φάση βαριά οχήματα προκειμένου να απαλλαχθούν τα οχήματα από βαριές και δαπανηρές μπαταρίες, οι οποίες όμως λόγω των μεγάλων αναγκών θέλουν συχνές φορτίσεις.

Αυτοκίνητο φόρτιση

Το έργο χρηματοδοτείται από τη Σουηδική Υπηρεσία Μεταφορών (Trafikverket) ως μέρος του προγράμματος που υιοθετεί η σουηδική κυβέρνηση για τη μείωση των εκπομπών CO2 από τις βαριές μεταφορές. Μετά τα δοκιμαστικά που θα γίνουν, οι επικεφαλής θα βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα και θα μπορέσουν να αξιολογήσουν εκ νέου τις δυνατότητες για επενδύσεις σε ηλεκτροκίνητες οδούς μεγαλύτερης κλίμακας, οι οποίες όμως θα μπορούν να απευθύνονται και σε μικρότερα ηλεκτρικά οχήματα.

Η τεχνολογία εγκαθίσταται κάτω από τον δρόμο και επιτρέπει τη φόρτιση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια της διαδρομής του, ακόμη και όταν το όχημα βρεθεί στο πάρκινγκ, καθόλη τη διάρκεια της ημέρας. Μπορεί να υποστηρίξει οποιοδήποτε τύπο EV λεωφορείων, φορτηγών και αυτοκινήτων. Ουσιαστικά, το όλο εγχείρημα είναι σχεδόν παρόμοιο, αλλά σε πολύ μικρότερη κλίμακα, με αυτό που εφαρμόζεται σε αρκετά σύγχρονα αυτοκίνητα, όπου υπάρχει φόρτιση του κινητού τηλεφώνου όταν αυτό είναι ακουμπισμένο σε ειδική θέση στην κονσόλα. Μεγάλη προσοχή: Γιατί κινδυνεύετε εάν βάζετε τα πόδια σας στο ταμπλό του αυτοκινήτου!

Αποτέλεσμα εικόνας για φορτιση αυτοκινητου δρομος

Οι εργασίες του δρόμου έχουν ξεκινήσει πριν από τρεις μήνες και αναμένεται να ολοκληρωθούν στο τέλος του έτους, ενώ το ηλεκτρικό λεωφορείο θα τεθεί σε λειτουργία το καλοκαίρι του 2020. Τα πηνία που θα χρησιμοποιηθούν κάτω από τον δρόμο θα προέρχονται από ανακυκλώσιμα υλικά και θα μπορούν να ξαναχρησιμοποιηθούν. Μία μεγάλη πρόκληση, επίσης, είναι ο δρόμος να μη δημιουργεί καμία ακτινοβολία. Αυτός είναι και ένας λόγος που επιλέχθηκε διαδρομή κοντά σε αεροδρόμιο, όπου υπάρχουν υψηλές απαιτήσεις ασφάλειας, ενώ απαιτείται ελάχιστη ακτινοβολία, η οποία θα είναι τέτοια που να μην παρεμβαίνει στη ραδιοεπικοινωνία του αεροδρομίου και στα άλλα τεχνικά συστήματα.

Επίσης, η τεχνολογία έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι οικονομικά αποδοτική τόσο για μεγαλύτερες όσο και για μικρότερες κλίμακες. Το κόστος ανά ένα χιλιόμετρο ανέρχεται περίπου στα 500.000 δολάρια και το σύστημα βασίζεται σε μια μέθοδο «σχεδιασμού με κόστος», η οποία το μειώνει με την πάροδο του χρόνου. Η μέγιστη μετάδοση ισχύος ανά δέκτη σε ένα όχημα είναι 25 kW. Ωστόσο, ένα βαρύ όχημα θα μπορεί να έχει περισσότερους δέκτες, ώστε στη συγκεκριμένη διαδρομή να φορτίζει περισσότερο τις μπαταρίες του.

 

Αυτοκίνητο

Ροή ειδήσεων

Share