Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2019

Δείτε το πρόγραμμα για την συναυλία των Cure στο Ejekt Festival!

Μαζί με Michael Kiwanuka, Ride, Khruangbin και Steams!

17 Ιουλίου 2019 12:28
Δείτε το πρόγραμμα για την συναυλία των Cure στο Ejekt Festival!

Λίγες ώρες απομένουν μέχρι να ανοίξει τις πύλες του το EJEKT FESTIVAL 2019, την Τετάρτη 17 Ιουλίου, στην Πλατεία Νερού και την πολυαναμενόμενη συναυλία των θρυλικών Cure!

Το EJEKT γιορτάζει τα 15 του χρόνια με headliners τους αγαπημένους “The Cure”, τον Michael Kiwanuka, τους θρυλικούς “The Ride”, την πιο «cool μπάντα εκεί έξω αυτή τη στιγμή» "Khruangbin" και τους ανερχόμενους “The Steams”.

Η προσέλευση ξεκινά στις 16:00 και το πρόγραμμα των εμφανίσεων έχει ως εξής:

17.15 – 17.45 The Steams
18.00 – 19.00 Khruangbin
19.15 – 20.15 Ride
20.35 – 21.45 Michael Kiwanuka
22.20 The Cure

Εάν δεν έχετε προμηθευτεί ακόμη τα εισιτήριά σας, η προπώληση θα είναι ανοιχτή μέχρι τις 13:00 της 17ης Ιουλίου στην τιμή των 55 ευρώ (αρένα), ενώ στη συνέχεια το εισιτήριο στο ταμείο θα κοστίζει 60 ευρώ. Η προπώληση των εισιτηρίων γίνεται στα www.viva.gr, www.public.gr, Public, SevenSpots, Reload, Ευρυπίδης. Σημειώνεται ότι οι μεταπωλητές των εισιτηρίων χρεώνουν έξοδα διαχείρισης ανάλογα με το τιμολόγιό τους. Πληροφορίες: www.ejekt.gr

undefined

Χρηστικές πληροφορίες

-Για τη διευκόλυνση του κοινού, προτείνεται τα εισιτήρια να είναι τυπωμένα. Σε κάθε περίπτωση, οι θεατές θα πρέπει να έχουν ευδιάκριτο το barcode του εισιτηρίου τους, είτε εκτυπωμένο είτε κατεβασμένο στο κινητό τους.
-Στην είσοδο της Πλατείας Νερού, υπάρχουν ξεχωριστές είσοδοι για την Αρένα και για τα VIP. Παρακαλούνται οι θεατές να κατευθύνονται στην είσοδο που αναγράφεται στο εισιτήριό τους.
-Για την ασφάλεια του κοινού και των καλλιτεχνών, θα γίνεται έλεγχος των σακιδίων στην είσοδο. Απαγορεύεται η είσοδος στο συναυλιακό χώρο με αλκοολούχα ποτά, αναψυκτικά και φαγητά. Εντός του συναυλιακού χώρου υπάρχουν κυλικεία.
-Υπάρχει parking στο χώρο του Tae Kwon Do. Προτείνεται στους κατόχους εισιτηρίων να προσέλθουν νωρίς στο συναυλιακό χώρο, για την πιο άνετη είσοδό τους.
Απαγορεύονται οι επαγγελματικές κάμερες στο χώρο του φεστιβάλ.
Πρόσβαση με Μέσα Μεταφοράς
Λεωφορείο: Γραμμές A1, B1, B2, 217, 550 (Στάση “Φόρος”).

Τραμ: Γραμμή 3 (από ΣΕΦ ή Βούλα – Γλυφάδα) και Γραμμή 4 (από ΣΕΦ ή Σύνταγμα) / Στάση “Δέλτα Φαλήρου” Γραμμή 3 (από Σ.Ε.Φ. ή από Βούλα – Γλυφάδα), & Γραμμή 4 (από Σ.Ε.Φ. ή από Σύνταγμα) / Στάση “Δέλτα Φαλήρου”.

Μετρό: Σταθμός “Συγγρού – Φιξ” και μετά λεωφορείο / γραμμές Β2 και 550 (Στάση “Φόρος”).

ΗΣΑΠ: Σταθμός Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας και μετά είτε λεωφορείο / γραμμές 217, Α1, Β1 (Στάση “Φόρος”) είτε τραμ / γραμμές “Αριστοτέλης 4” ή “Θουκυδίδης 3” (Στάση “Δέλτα Φαλήρου”).

Η Αθήνα που χάθηκε στα χρόνια της αντιπαροχής και..που εξαφάνισε όλα τα νεοκλασικά της! (Video)

Η Αθήνα που χάθηκε στα χρόνια της αντιπαροχής και..που εξαφάνισε όλα τα νεοκλασικά της..Ήταν μια όμορφη πόλη που ο εκσυγχρονισμός την επηρέασε πολύ.. Η πανοραμική φωτογραφία από τα τέλη της δεκαετίας του ΄50 δείχνει την επέλαση των άκομψων πολυκατοικιών. Πολυκατοικίες που σηκώνονται χωρίς σχέδιο και φροντίδα σε όλο το κέντρο της πόλης. Πώς ονομάζονταν περιοχές της παλιάς Αθήνας;

Το λευκό χρώμα των νεόκτιστων έρχεται να τονίσει την αντίθεση με το σκούρο χρώμα των κεραμιδιών και των νεοκλασσικών σπιτιών της πρωτεύουσας.

Μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια δεν έμεινε σχεδόν τίποτα όρθιο. Μηχανικοί, αρχιτέκτονες και εργολάβοι έχουν πάρει το πράσινο φως από την πολιτεία να οικοδομήσουν τα πάντα.

Αθήνα

Δεν τηρήθηκε ούτε μια στοιχειώδης περιμετρική απαγόρευση για την προστασία της Ακρόπολης.
Η Αθήνα, αν και σχεδιάστηκε στα χρόνια του Όθωνα να είναι όμορφη και λειτουργική μετά από περίπου 120 χρόνια ζωής, ισοπεδώθηκε για τις στεγαστικές ανάγκες που αυξήθηκαν τρομακτικά από την αστυφιλία.

Το 1834 εγκρίθηκε το πολεοδομικό σχέδιο του Κλέντσε που τροποποίησε δυσμενέστερα το αρχικό σχέδιο των δύο αρχιτεκτόνων, Κλεάνθη και Σάουμπερτ, που έδιναν μια εκπληκτική εικόνα της Αθήνας με φαρδείς δρόμους, κήπους, πλατείες και εμβληματικά δημόσια κτίρια. Παρά τις συνεχείς τροποποιήσεις του πολεοδομικού σχεδίου (1837, 1843, 1847, 1856, 1860, 1862, 1864, 1919) η Αθήνα κατάφερνε να γοητεύει σε πείσμα των οικονομικών συμφερόντων και της πολιτικής σκοπιμότητας. Η αντιπαροχή όμως τη «δολοφόνησε».

Στο δεύτερο time lapse φαίνονται οι αλλαγές που συντελέστηκαν. Ευτυχώς τα μνημεία έμειναν στη θέση τους, αλλά ο κόσμος γύρω τους έχει γίνει πιο άσχημος.

Δείτε επίσης στο Athensmagazine.gr:

Moυσείο της Ακρόπολης: Περπατώντας στην αρχαία γειτονιά!

Ο Apparat έρχεται στην Αθήνα!

Διαβάστε περισσότερες προτάσεις Athens Guide στο Athensmagazine.gr

 
 

Athens Guide

Ροή ειδήσεων

Share