«Πόλεμος» για Disney και Netflix - Έγινε η μεγάλη ανατροπή

Το παιχνίδι έχει αλλάξει...

Κι εκεί που το Netflix θεωρείτο η κυρίαρχη διαδικτυακή πλατφόρμα παγκοσμίως ως προς την προβολή περιεχομένου που αφορά σειρές, ταινίες, ντοκιμαντέρ, παιδικά και άλλα, η Disney δείχνει να έχει μπει δυναμικά στο παιχνίδι, κάνοντας την ανατροπή.

Expand player

Συγκεκριμένα, η Walt Disney Co για πρώτη φορά ξεπέρασε σε αριθμό συνδρομητών διεθνώς το Netflix, με 221,1 εκατομμύρια στο τέλος Ιουνίου (από κοινού οι συνδρομητές των υπηρεσιών streaming Disney+, Hulu και ESPN+ που ανήκουν στην ίδια επιχειρηματική «οικογένεια»), έναντι 220,7 εκατομμυρίων συνδρομητών του Netflix τον ίδιο μήνα.

Η Disney έκανε παράλληλα γνωστό ότι στο τέλος του 2022 θα αυξήσει τις τιμές της συνδρομής για τους πελάτες που θέλουν να παρακολουθούν το Disney+ ή το Hulu χωρίς διαφημίσεις. Η συνδρομή για παρακολούθηση χωρίς διαφημίσεις θα αυξηθεί κατά 38% στα 10,99 δολάρια τον Δεκέμβριο, όταν αρχίσει να προσφέρει μια νέα επιλογή που θα περιλαμβάνει και διαφημίσεις στην τρέχουσα τιμή.

Οι μετοχές της Disney κινήθηκαν ανοδικά στο αμερικανικό χρηματιστήριο αργά την Τετάρτη (10/8) μετά τις ανωτέρω ανακοινώσεις, εμφανίζοντας κέρδη περίπου 7%.

«Αγκομαχά» το Netflix, προελαύνει η Disney

«Η Disney κερδίζει μερίδιο αγοράς, ενώ το Netflix πασχίζει να προσθέσει περισσότερους συνδρομητές. Η Disney έχει ακόμη περιθώρια να επεκταθεί στις διεθνείς αγορές όπου αναπτύσσεται γρήγορα και προσθέτει συνεχώς νέους πελάτες», δήλωσε ο αναλυτής Χάρις Άνγουορ της εταιρείας Investing.com, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς, τη στιγμή που το Netflix έζησε τις δικές του δύσκολες στιγμές με το θάνατο δικού του ανθρώπου.

Για να προσελκύσει νέους συνδρομητές, η Disney θα προσφέρει από τις 8 Δεκεμβρίου μια νέα συνδρομητική επιλογή με διαφημίσεις, που θα κοστίζει όσο η τωρινή χωρίς διαφημίσεις (7,99 δολάρια μηνιαίως). Οι τιμές συνδρομής του Hulu (που ανήκει κατά το μεγαλύτερο μέρος στη Walt Disney Co) θα αυξηθούν επίσης κατά ένα έως δύο δολάρια τον μήνα τον Δεκέμβριο.

Η Disney+ προβλέπει πλέον ότι έως το τέλος Σεπτεμβρίου 2024 μπορεί να φτάσει τους 245 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως. Η εταιρεία αναμένει ότι η μονάδα streaming της θα εμφανίσει για πρώτη φορά κέρδη το 2024. Στο τελευταίο τρίμηνο του 2022, είχε απώλειες 1,1 δισ. δολαρίων. Τα συνολικά έσοδα της Disney από όλες τις δραστηριότητές της έφτασαν στο τέλος Ιουνίου φέτος τα 21,5 δισ. δολ. (αύξηση 26% σε σχέση με πριν ένα έτος).

Δείτε επίσης στο Athensmagazine.gr:

Netflix: 11 σειρές, 15 ταινίες και 7 Ντοκιμαντέρ τον Αύγουστο – Δείτε τα τρέιλερ

Disney Plus: Οι σειρές που πρέπει οπωσδήποτε να δεις