Αγωνία για 10 ημερών βρέφος στα Χανιά: Εισήχθη στην ΜΕΘ Παίδων με κορωνοϊό

Βρέφος μόλις 10 ημερών νοσηλεύεται με κορωνοϊό στη εντατική μονάδα νεογνών του Γενικού Νοσοκομείου Χανίων.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, το μωρό εισήχθη για νοσηλεία το Σάββατο και η κατάσταση της υγείας του είναι ελεγχόμενη.
Θετική έχει βρεθεί και η μητέρα του βρέφους, η οποία παραμένει σε κατ’ οίκον καραντίνα, όπως προβλέπεται.
Στο μεταξύ, η πληρότητα στην ΜΕΘ του νοσοκομείου Χανίων αγγίζει το 91.67%, αφού νοσηλεύονται συνολικά 11 άτομα και οι διαθέσιμες κλίνες είναι 12.
Στην παιδιατρική κλινική covid του νοσοκομείου νοσηλεύονται δύο ακόμα παιδιά, ηλικίας 10 ετών και 3 μηνών.
Συνολικά, στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων νοσηλεύονται 65 ασθενείς με κορωνοϊό.
Ξέσπασμα Χρήστου Δάντη κατά κυβέρνησης: «Στην Ελλάδα είμαστε υποχείρια μιας πρωτοφανούς έμμεσης δικτατορίας»
Στην Αμερική βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες για επαγγελματικούς λόγους, ο γνωστός τραγουδιστής Χρήστος Δάντης, ο οποίος μέσα από ανάρτησή του ενημερώνει τους διαδικτυακούς του φίλους για τις συνθήκες που επικρατούν αναφορικά με τα μέτρα κατά του κορωνοϊού σε Νέα Υόρκη και Σικάγο. Παράλληλα, δείτε την αφιέρωση του Χρήστου Δάντη στον Κυριάκο Μητσοτάκη που είχε προκαλέσει σάλο.
Όπως αναφέρει ο αγαπημένος καλλιτέχνης, δεν του ζητήθηκε πουθενά πιστοποιητικό εμβολιασμού, ενώ σύντομα αναμένεται να καταργηθεί η χρήση των προστατευτικών μασκών. Μάλιστα, όπως σημειώνει αφήνοντας αιχμές για τις συνθήκες που έχει επιβάλλει η κυβέρνηση, στην Ελλάδα οι πολίτες «είμαστε υποχείρια μιας πρωτοφανούς έμμεσης δικτατορίας που επιβάλει να είμαστε ακόμα κι εμείς δικτάτορες των άλλων».
Αναλυτικά η ανάρτησή του Χρήστου Δάντη:
«Σας χαιρετώ από το Σικάγο που βρίσκομαι εδώ και λίγες μέρες.
Στο Σικάγο (όπως και στη Νέα Υόρκη) δε μου ζήτησαν πουθενά πιστοποιητικό εμβολιασμού, σε κανένα εμπορικό, σε κανένα εστιατόριο η μπαρ, μάλιστα εδώ σε δέκα ημέρες καταργούνται οι μάσκες.
Οι μάσκες που φοράνε μπροστά σου οι άνθρωποι στο ασανσέρ και σου λένε «Με συγχωρείτε γι αυτό, δεν σας σιχαίνομαι, δεν σας φοβάμαι, απλά το κάνω για τη δική σας ασφάλεια.»
Και «εμείς» στη χώρα μας νομίζουμε ότι είμαστε ανώτεροι, πιο σοφοί, πιο ελεύθεροι, ενώ στην πραγματικότητα είμαστε υποχείρια μιας πρωτοφανούς έμμεσης δικτατορίας πουεπιβάλει να είμαστε ακόμα κι εμείς δικτάτορες των άλλων, του εαυτού μας…
Τι να πεις άλλο.
Με γεια τα μυαλά τα μεγάλα των ‘’άριστων’’!».






0 ΣΧΟΛΙΑ