ΑΡΧΙΚΗ LIFESTYLE

«Βόμβα» από τον Γιώργο Παπαδάκη: Το κανάλι που του πρότεινε να παρατήσει τον ΑΝΤ1 και η απάντησή του

«Βόμβα» από τον Γιώργο Παπαδάκη: Το κανάλι που του πρότεινε να παρατήσει τον ΑΝΤ1 και η απάντησή του
Athensmagazine Ορίστε μας ως προτεινόμενη πηγή ειδήσεων στο Google

Ο Γιώργος Παπαδάκης ήταν πριν μερικά χρόνια καλεσμένος στο Πρωινό και μεταξύ άλλων αποκάλυψε την μοναδική φορά που σκέφτηκε να παρατήσει τον AΝΤ1, όταν δέχτηκε πρόταση από άλλο κανάλι. Ποια ήταν η απάντησή του;

Ο δημοσιογράφος- παρουσιαστής είπε ότι για ένα χρόνο που έκανε την εκπομπή «Κόκκινη κάρτα» στο σταθμό για να καλύψει το κενό της Σεμίνας Διγενή δεν πληρώθηκε και τότε είχε σκεφτεί να φύγειΜε την ευκαιρία, δείτε τι αποκάλυψε γι’ αυτόν ο γιος του.

Στη συνέχεια αποκάλυψε ότι  του είχε γίνει μία “πιεστική” πρόταση από άλλο κανάλι και του έδιναν πολλά χρήματα, αλλά δεν θέλησε να πει το κανάλι!

Δείτε το βίντεο:

«Πάντα ήταν ένα βάρος…» – Η αποκάλυψη του Φοίβου Παπαδάκη για τη σχέση του με τον Γιώργο

Ο Γιώργος Παπαδάκης έχει τους λόγους του να είναι υπερήφανος εδώ και χρόνια, έχοντας γράψει ιστορία στην τηλεόραση, αλλά και βλέποντας και το γιο του να ακολουθεί τα δικά του χνάρια.

Ο Φοίβος Παπαδάκης, μάλιστα, είχε μιλήσει πρόσφατα για την επαγγελματική του πορεία, αλλά και το «βαρύ» όνομα που κουβαλάει, λόγω της φήμης του πατέρα του.

Ο δημοσιογράφος και γιος του Γιώργου Παπαδάκη, που αναφέρθηκε με τη σειρά του στο σπλάχνο του, βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή «The 2night Show» και αναφέρθηκε στο «βάρος» που ένιωθε να μην αμαυρώσει το όνομα του πατέρα του.

Η προσωπική εξομολόγηση του Φοίβου για τον πατέρα του

«Όταν είσαι παιδί ενός αναγνωρίσιμου προσώπου, καταλαβαίνεις ότι υπάρχει μια διαφορετική αντιμετώπιση από όλα τα άλλα παιδιά. Σημασία έχει το πώς θα σε μάθουν στο σπίτι σου. Οι γονείς μου δεν με άφησαν ποτέ να νιώσω ότι είμαι κάτι παραπάνω από τα άλλα παιδιά», εξήγησε αρχικά.

«Είναι ένα βαρύ όνομα αυτό του πατέρα μου, οπότε ένιωθα το βάρος ότι δεν πρέπει να το “αμαυρώσω”», συμπλήρωσε στη συνέχεια.

Όπως είπε στη συνέχεια, τα παιδικά του χρόνια τα έζησε μέσα στην «ενημέρωση». «Μεγάλωσα σε ένα σπίτι με δέκα τηλεοράσεις, γιατί αυτή είναι η δουλειά του πατέρα μου. Εφημερίδες, περιοδικά, τον άκουγα να μιλάει στα τηλέφωνα, να οργανώνει την εκπομπή. Οι παρέες μου ήταν από αυτόν τον χώρο, ήμουν κι εγώ δημοσιογράφος πριν το καταλάβω», δήλωσε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια, θυμήθηκε την πρώτη φορά που ο πατέρας του τον πήρε μαζί του στο πλατό. «Θυμάμαι ότι την πρώτη φορά που ήρθα στο πλατό, μου έκανε φοβερή εντύπωση. Το κομμάτι της δημοσιογραφίας μπήκε από πολύ μικρή ηλικία μέσα μου. Δεν με ενδιέφερε ποτέ η τηλεόραση, η δημοσιογραφία με ενδιέφερε πάντα. Η τηλεόραση είναι πολύ κουραστική, αλλά μου αρέσει αυτό το τρέξιμο που έχει», εξήγησε ο Φοίβος Παπαδάκης.

Το όνομα του πατέρα του όμως, δεν είχε μόνο θετικό αντίκτυπο στη ζωή του. Όπως δήλωσε κι ο ίδιος, υπήρξαν πολλές φορές που δέχτηκε κακοπροαίρετα σχόλια, εξαιτίας του πατέρα του. «Υπήρχαν κάποιοι συμμαθητές, που μου έλεγαν ευθέως ότι ο πατέρας μου πλήρωσε για να μπω στο σχολείο. Αυτό με ενόχλησε πάρα πολύ, αλλά μου έγινε αμέσως μάθημα για να ξέρω τι να παίρνω σοβαρά και τι όχι, δηλαδή κάποια πράγματα πρέπει να μπαίνουν από το ένα αυτί κι από το άλλο να βγαίνουν», τόνισε.




0 ΣΧΟΛΙΑ

Προσθήκη Σχόλιου