«Σε έχω εγώ δεδομένη;» – Η Ανθή Βούλγαρη φεύγει από το πλευρό του Ιορδάνη Χασαπόπουλου

Καθώς η Ανθή Βούλγαρη διανύει τον έκτο μήνα της εγκυμοσύνης της, φυσικό κι επόμενο είναι να αποχωρήσει κάποια στιγμή από το πλατό του «Κοινωνία Ώρα Mega» και το πλευρό του Ιορδάνη Χασαπόπουλου.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο «Buongiorno», η ίδια εξήγησε πως σκοπεύει να αποχωρήσει την τελευταία στιγμή και έπειτα για λίγο καιρό θα μείνει εκτός τηλεόρασης, ωστόσο ο συνεργάτης της, Ιορδάνης Χασαπόπουλος, όλο την «πειράζει» γι’ αυτό.
«Εγώ σε έχω δεδομένη, που δεν ξέρω τι μου ξημερώνει αύριο; Μα συγγνώμη, με απειλεί, βγαίνει σε άλλες εκπομπές και με απειλεί πότε θα φύγει και πότε θα ξαναγυρίσει και “δεν ξέρω τι θα κάνω”», της είπε σήμερα, Τετάρτη 27 Νοεμβρίου, στον αέρα της εκπομπής, με εκείνη να του απαντάει:
«Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα είμαι εδώ μέχρι την τελευταία ημέρα. Αν αντέχεις να με ξεγεννήσεις στο πλατό, πολύ καλά!». «Ποια θα είναι η τελευταία ημέρα, τι μου το λες; Μπορεί να χρειαστεί να φύγεις από μια εβδομάδα πριν…», της επισήμανε στη συνέχεια ο ίδιος.
Και η παρουσιάστρια του απάντησε γελώντας: «Εδώ θα είμαι μαζί σου και θα έχω και μία μπάλα γυμναστικής και θα κάνω μαζί σου αναπνοές. Θα πάμε και μαζί να κάνουμε ανώδυνο τοκετό. Θα πάρω και τον Κώστα και σένα μαζί… Μπορεί να μου χρειαστεί στο πλατό, δεν ξέρω!».






0 ΣΧΟΛΙΑ