Ανάσα: Πώς θα πάρετε voucher 780 ευρώ;

Νέο μπαράζ πληρωμών σε ωφελούμενους και πάροχους κατάρτισης ετοιμάζει η ΔΥΠΑ, καθώς η υπουργός Εργασίας, Νίκη Κεραμέως, με απόφαση της έδωσε το πράσινο φως για την καταβολή ποσού ύψους 41 εκατ. ευρώ με πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης. Συγκεκριμένα, η υπουργική απόφαση Κεραμέως προβλέπει επιχορήγηση της ΔΥΠΑ για την υλοποίηση των προγραμμάτων κατάρτισης σε κλάδους αιχμής (Δράση 16792), τα οποία έχουν αρχίσει να «τρέχουν» από πέρσι το Φθινόπωρο.
Δείτε αναλυτικές πληροφορίες στο προφίλ της Ιωάννας Φωτοπούλου στο Instagram σχετικά με τη συμμετοχή:
Ποιους αφορά το πρόγραμμα
Η πληρωμή αυτή αφορά, αρχικά τους ωφελούμενους, δηλαδή όσους εργαζομένους και ανέργους, συμμετείχαν σε προγράμματα κατάρτισης και πιστοποιήθηκαν για αυτό με κονδύλιο ύψους 18,4 εκατ. ευρώ. Δεδομένου ότι το επίδομα κατάρτισης ανέρχεται σε 750 ευρώ ανά ωφελούμενο, οι δικαιούχοι ανέρχονται σε 24.000. Τονίζεται πως μόνο οι άνεργοι ωφελούμενοι θα λάβουν ολόκληρο το ποσό των 750 ευρώ, ενώ οι εργαζόμενοι θα λάβουν ποσό περίπου 500 ευρώ, καθώς θα το επίδομα των 750 ευρώ θα επιβαρυνθεί με ασφαλιστικές κρατήσεις. Επιπλέον η πληρωμή αφορά τους παρόχους της κατάρτισης, δηλαδή τα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ). Οι πάροχοι θα λάβουν το ποσό των 22,6 εκατ. ευρώ το οποίο θα κατανεμηθεί ανάλογα με το έργο που έχει λάβει ο καθένας τους.
Πληροφορίες για τα προγράμματα
Τα προγράμματα της ΔΥΠΑ σε κλάδους αιχμής απευθύνθηκαν σε ανέργους και στόχευαν στην απόκτηση ή και επικαιροποίηση, αναβάθμιση των επαγγελματικών γνώσεων και δεξιοτήτων των ωφελουμένων, καθώς και στην απόκτηση σχετικής πιστοποίησης, ώστε να ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς εργασίας στους κλάδους της Βιομηχανίας, της Βιοτεχνίας, του Εμπορίου και των Εξαγωγών.
Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες από τη ΔΥΠΑ, οι επόμενες πληρωμές αναμένεται να πραγματοποιηθούν σταδιακά μέσα στις επόμενες εβδομάδες, καθώς ολοκληρώνεται ο έλεγχος των δικαιολογητικών και των πιστοποιήσεων που έχουν υποβληθεί από τους συμμετέχοντες. Η διαδικασία αφορά χιλιάδες ωφελούμενους σε ολόκληρη τη χώρα, με ιδιαίτερη έμφαση σε ειδικότητες που συνδέονται με την ψηφιακή οικονομία, την πράσινη ανάπτυξη και τις νέες τεχνολογίες.
Τα προγράμματα κατάρτισης που χρηματοδοτούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης θεωρούνται κομβικής σημασίας για την ενίσχυση της απασχολησιμότητας, ειδικά σε μια περίοδο όπου πολλές επιχειρήσεις αναζητούν προσωπικό με εξειδικευμένες δεξιότητες. Μέσα από τα συγκεκριμένα σεμινάρια, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση σε σύγχρονα αντικείμενα, αποκτώντας πιστοποιήσεις που μπορούν να αξιοποιήσουν άμεσα στην αγορά εργασίας.
Διαβάστε επίσης
Την ίδια στιγμή, στελέχη του υπουργείου Εργασίας επισημαίνουν ότι στόχος είναι η συνέχιση αντίστοιχων δράσεων και το επόμενο διάστημα, με νέα προγράμματα που θα απευθύνονται τόσο σε ανέργους όσο και σε εργαζόμενους που επιθυμούν να αναβαθμίσουν τα επαγγελματικά τους προσόντα. Η μεγάλη συμμετοχή που καταγράφηκε στους προηγούμενους κύκλους κατάρτισης δείχνει, σύμφωνα με τους ίδιους, ότι υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον για ευκαιρίες επιμόρφωσης που συνοδεύονται από οικονομική ενίσχυση και αναγνωρισμένη πιστοποίηση.






0 ΣΧΟΛΙΑ