Παραμύθι ο έρωτας της Σταυράκη με Τούρκο επιχειρηματία λέει δημοσιογράφος! Πώς το εξηγεί;

Η Μαρίνα Σταυράκη διανύει αναμφισβήτητα μια από τις πιο λαμπερές και δημιουργικές περιόδους της ζωής της, επιβεβαιώνοντας με την παρουσία της τη γνωστή λαϊκή ρήση πως «ο βήχας και ο έρωτας δεν κρύβονται». Πέντε χρόνια μετά το πολύκροτο διαζύγιό της από τον Γιώργο Πατούλη, η γνωστή φιλόλογος και ενεργό μέλος της τοπικής αυτοδιοίκησης φαίνεται πως έχει βρει ξανά τη συντροφικότητα και την ευτυχία στο πρόσωπο ενός γοητευτικού άνδρα από τη γειτονική χώρα.
Οι φήμες που κυκλοφορούσαν το τελευταίο διάστημα επιβεβαιώθηκαν μέσα από κοινές φωτογραφίες του ζευγαριού κατά τη διάρκεια των διακοπών του Πάσχα στην Πάρο, όπου οι δυο τους απόλαυσαν στιγμές χαλάρωσης μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, αν και η παρουσία τους δεν πέρασε απαρατήρητη από τους περαστικούς.
Ο άνδρας που κατάφερε να κερδίσει την καρδιά της είναι ο Μπουλέντ Οσκάν, ένας επιτυχημένος Τούρκος επιχειρηματίας και πατέρας δύο παιδιών από τον προηγούμενο γάμο του. Η μοιραία γνωριμία τους, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εκπομπής «Το Πρωινό», έλαβε χώρα πριν από μικρό χρονικό διάστημα στα νότια προάστια της Αθήνας. Οι δυο τους βρέθηκαν σε ένα από τα πιο γνωστά εστιατόρια της περιοχής μέσω κοινής παρέας και η χημεία ανάμεσά τους υπήρξε ακαριαία. Ωστόσο μια δημοσιογράφος δίνει την δική της εκδοχή για τη νέα σχέση της Μαρίνας Σταυράκη.
Σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στον Γιώργο Λιάγκα τον περασμένο Ιανουάριο, η κ. Σταυράκη είχε περιγράψει με ειλικρίνεια τη νέα της πραγματικότητα μετά από τρεις δεκαετίες γάμου. «Δεν είναι εύκολο να με αντέξει και ο σύντροφος. Θέλω να πω ότι είναι και καρμικά, είναι και θέμα τύχης. Όταν παρέρχεται ο χρόνος και είσαι σε άλλη σχέση μόνιμη πολλά έτη πριν, έχεις άλλους στόχους, άλλη στοχοπροσήλωση. Αν είναι να έρθει κάτι, θα έρθει. Οι άντρες σήμερα είναι περισσότερο άτολμοι. Μου αρέσει που είμαι ελεύθερη. Δεν το είχα κάνει ποτέ. Ήμουν 35 χρόνια σε έναν γάμο. Οπότε τώρα κάνω πράγματα που δεν είχα τη δυνατότητα να κάνω τότε», είχε αναφέρει χαρακτηριστικά.
Διαβάστε επίσης
Παρά την ανεξαρτησία που απολάμβανε, η ανάγκη για συντροφικότητα παρέμενε μια θεμελιώδης αξία για εκείνη, κάτι που αποδεικνύεται από τη νέα τροπή που πήραν τα πράγματα στη ζωή της. Αν και είχε δηλώσει κατηγορηματικά πως «δεν θα παντρευόμουν ξανά» και πως πλέον η προτεραιότητά της είναι να καμαρώσει τον γιο της στον δικό του γάμο, παραδέχθηκε πως «σίγουρα η συντροφικότητα είναι κάτι το οποίο το θέλει κάθε άνθρωπος. Κανείς δεν θέλει να είναι μόνος του».






0 ΣΧΟΛΙΑ