ΑΡΧΙΚΗ VIDEO

Ρετρό: Σπαρταριστό επεισόδιο με Βανδή και Παπαρίζου στα παρασκήνια – Η Δέσποινα την χτενίζει και η Έλενα της μιλάει Σουηδικά

Όταν η Βανδή και η Παπαρίζου «γκρέμισαν» το Instagram
Η Δέσποινα Βανδή «κομμώτρια» της Παπαρίζου και ο απολαυστικός διάλογος στα Σουηδικά!
Athensmagazine Ορίστε μας ως προτεινόμενη πηγή ειδήσεων στο Google

Ήταν καλοκαίρι του 2017, όταν η Δέσποινα Βανδή και η Έλενα Παπαρίζου προετοίμαζαν τη μεγάλη κοινή τους περιοδεία ανά την Ελλάδα. Σε ένα διάλειμμα από τις πρόβες, οι δύο σταρ χάρισαν στους θαυμαστές τους ένα από τα πιο απολαυστικά βίντεο στα social media.

Σε αυτό, η ακομπλεξάριστη Δέσποινα εμφανίζεται να χτενίζει με επιμέλεια την Έλενα, η οποία, μπαίνοντας σε έναν σουρεάλ ρόλο, της απαντούσε αποκλειστικά στα Σουηδικά! Η χημεία τους και η διάθεση για αυτοσαρκασμό απέδειξαν πως η σχέση τους ξεπερνούσε τα όρια μιας απλής επαγγελματικής συνεργασίας.

@paparizou_music Οι δύο τους ΠΡΕΠΕΙ να ξανασυνεργαστούν! 🙏🏻🙏🏻 @Helena Paparizou @Despina Vandi Official #HelenaPaparizou #DespinaVandi #Throwback #foru #ForYou ♬ original sound – Paparizou Music

Πώς γεννήθηκε η συνεργασία-έκπληξη

Η πρόταση έγινε ένα πρωί, την ώρα που η Έλενα έπινε τον πρώτο της καφέ. «Στην άλλη άκρη της γραμμής ήταν η Δέσποινα. Δέχτηκα με μεγάλη χαρά, καθώς είναι ένας άνθρωπος που σέβομαι και εκτιμώ τόσο ως καλλιτέχνιδα όσο και ως προσωπικότητα», είχε δηλώσει τότε η Παπαρίζου στο “Thema People”.

Η «σπίθα» είχε μπει έναν χρόνο νωρίτερα, σε μια συναυλία στην Κύπρο, όπου οι δυο τους έδωσαν μια άτυπη υπόσχεση πως κάποια στιγμή θα ενώσουν τις δυνάμεις τους στη σκηνή.

Η αμοιβαία εκτίμηση και η πρώτη γνωριμία

Η Δέσποινα Βανδή θυμόταν με ενθουσιασμό την πρώτη φορά που είδε την Έλενα σε μαγαζί στην παραλία: «Με εντυπωσίασε η παρουσία και η φωνή της.

Έχει φωνάρα και εκρηκτική σκηνική παρουσία, αλλά αυτό που ξεχωρίζω πάνω από όλα είναι η απλότητά της». Από την πλευρά της, η Έλενα τόνιζε τη θετική ενέργεια της Δέσποινας: «Πάντα έχεις κάτι να συζητήσεις μαζί της, από τα καλλιτεχνικά μέχρι οικογενειακά και κοινωνικά θέματα».

Τηλεοπτικά πλάνα και μότο ζωής

Εκείνη την περίοδο, η Έλενα Παπαρίζου δήλωνε έτοιμη να επιστρέψει στον ρόλο της coach στο “The Voice”, ενώ η Δέσποινα Βανδή ένιωθε πως είχε ολοκληρώσει τον κύκλο της ως κριτής, παραμένοντας όμως ανοιχτή σε ενδιαφέρουσες τηλεοπτικές προτάσεις. Με μότο το «Carpe Diem» η Δέσποινα και το «Το σύμπαν ακούει» η Έλενα, οι δύο τραγουδίστριες ξεκίνησαν εκείνο το καλοκαίρι από το Θέατρο Βράχων, σφραγίζοντας μια από τις πιο επιτυχημένες γυναικείες συμπράξεις στην ελληνική μουσική.

0 ΣΧΟΛΙΑ

Προσθήκη Σχόλιου