ΑΡΧΙΚΗ MEDIA

«Αν ήμουν η Βανδή, δεν θα πήγαινα αύριο στη δίκη του»: Το ξέσπασμα του Λιάγκα για τον Μπισμπίκη

«Αν ήμουν η Βανδή, δεν θα πήγαινα αύριο στη δίκη του»: Το ξέσπασμα του Λιάγκα για τον Μπισμπίκη
Άγριο ξέσπασμα Λιάγκα για Μπισμπίκη
Athensmagazine Ορίστε μας ως προτεινόμενη πηγή ειδήσεων στο Google

Το πρωί της Τρίτης (7/10), στο Πρωινό του ΑΝΤ1, ο Γιώργος Λιάγκας είχε ένα άγριο ξέσπασμα κατά του Βασίλη Μπισμπίκη, με αφορμή όλα όσα έχουν συμβεί τις τελευταίες ημέρες τόσο με το ατύχημα στη Φιλοθέη όσο και με τη συνάντησή του με τον Πάνο Ρούτσι στο Σύνταγμα.

Το άγριο ξέσπασμα του Γιώργου Λιάγκα

«Αν ήμουν η Βανδή, δεν θα πήγαινα αύριο στη δίκη. Όταν ο Μπισμπίκης πήγε και γλέντησε ήταν η Βανδή μαζί του; Όχι. Όταν πήγε στη Φιλοθέη και τράκαρε τα αμάξια ήταν μαζί του; Όχι. Όταν πήγε και κοιμήθηκε ήταν η Βανδή εκεί; Όχι. Όταν πήγε στη Γερμανού ήταν εκεί η Βανδή; Όχι. Την επόμενη μέρα που άνοιξαν την πόρτα η κόρη της και η οικιακή βοηθός η Βανδή ήταν εκεί; Όχι. Η Βανδή δεν… Διαβάστε περισσότερα στο Youweekly.gr.

0 ΣΧΟΛΙΑ

Προσθήκη Σχόλιου