ΑΡΧΙΚΗ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Φρίκη στη Βοιωτία: Την έθαψε για να της παίρνει τη σύνταξη και παρουσίαζε άλλη ως μητέρα της

Φρίκη στη Βοιωτία: Την έθαψε για να της παίρνει τη σύνταξη και παρουσίαζε άλλη ως μητέρα της
Συναγερμός στις Αρχές(ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ: EUROKINISSI)
Athensmagazine Ορίστε μας ως προτεινόμενη πηγή ειδήσεων στο Google

Μια φρικτή υπόθεση έγινε γνωστή στη Βοιωτία, με γυναίκα να κατηγορείται, ότι έθαψε τη μητέρα της στην αυλή του σπιτιού, ώστε να παίρνει τη σύνταξή της, παρουσιάζοντας παράλληλα άλλη γυναίκα ως τη μητέρα της.

Πιο αναλυτικά, σύμφωνα με το ertnews.gr η ίδια ανέφερε στους αστυνομικούς όταν το έκανε αυτό «για να παίρνει το επίδομα αναπηρίας αλλά και τη σύνταξή της», με μια ακόμη υπόθεση πρόσφατα να έχει συγκλονίσει την περιοχή.

Η καταγγελία που άρχισε να ξετυλίγει το κουβάρι της υπόθεσης

Το περιστατικό έλαβε χώρα το καλοκαίρι του 2023. Από τότε η γυναίκα αυτή δεν εμφανιζόταν πουθενά στο χωριό στη Βοιωτία. Αργότερα, έγινε καταγγελία στον εισαγγελέα Θήβας και οι αρχές ξεκίνησαν τις έρευνες.

Χθες (20/9), η 62χρονη παρουσίασε μία άλλη γυναίκα που είχε πρόβλημα υγείας ως μητέρα της, αλλά στη συνέχεια αποκάλυψε στους αστυνομικούς ότι την είχε θάψει στην αυλή. Η γυναίκα προχώρησε στην ενέργεια αυτή με τη βοήθεια ενός αλλοδαπού, τον οποίο δεν κατονόμασε. Εντός της ημέρας αναμένεται να οδηγηθεί στον Εισαγγελέα Θηβών.

0 ΣΧΟΛΙΑ

Προσθήκη Σχόλιου