Διαλύεται το σπιτικό Ελένης Μενεγάκη – Ματέο Παντζόπουλου: Τι συμβαίνει τις τελευταίες ώρες;

Athensmagazine
Ορίστε μας ως προτεινόμενη πηγή ειδήσεων στο Google
Η Ελένη Μενεγάκη και ο Ματέο Παντζόπουλος φέτος το καλοκαίρι στην Άνδρο περάσανε τον δεύτερο μήνα του μέλιτος! Το ζευγάρι, είχε ένα γεμάτο και ταυτόχρονα ξέγνοιαστο καλοκαίρι και τώρα έχει αρχίσει σιγά σιγά να επιστρέφει στους ρυθμούς του, αφού πλέον βρίσκονται και πάλι στο σπίτι τους στα Μελίσσια.
Η λαμπερή Ελένη Μενεγάκη, μάλιστα… διαβάστε την συνέχεια στο Youweekly.gr!






0 ΣΧΟΛΙΑ