ΑΡΧΙΚΗ MEDIA

Βγήκε Εριέττα, έγινε Σία μετά το Bachelor: H τεράστια αλλαγή της στο πρωινό του ALPHA!

Βγήκε Εριέττα, έγινε Σία μετά το Bachelor: H τεράστια αλλαγή της στο πρωινό του ALPHA!
Athensmagazine Ορίστε μας ως προτεινόμενη πηγή ειδήσεων στο Google

Στην εκπομπή «Καλύτερα δε Γίνεται» εμφανίστηκε η Εριέττα Παπαγιώτη μετά την αποχώρησή της από το «The Bachelor» στην Τελετή των Ρόδων της Παρασκευής.

Για κακή της τύχη, οι χρήστες των social media αμέσως παρατήρησαν την αλλαγή στην εμφάνισή της, με την ίδια να θυμίζει πλέον… Σία με τις «διορθωσούλες» που έκανε μόλις βγήκε από το ριάλιτι.

Η Εριέττα, φρόντισε να βάλει extensions στις βλεφαρίδες της, ενώ έβαψε και το μαλλί της σε μια πιο ψυχρή και λιγότερο κίτρινη απόχρωση. Ακόμα, μοιάζει να… ενίσχυσε ελαφρώς τα χείλη της με υαλουρονικό, με την εικόνα να μιλά από μόνη της.

Βρε Εριέττα, μήπως το παράκανες;

 

0 ΣΧΟΛΙΑ

Προσθήκη Σχόλιου