Σάββατο, 18 Αυγούστου 2018

Δώστε προσοχή: Πέντε χρήσιμες συμβουλές για να ανακουφίσετε τα πρησμένα πόδια σας με φυσικό τρόπο!

18 Ιουλίου 2016
Δώστε προσοχή: Πέντε χρήσιμες συμβουλές για να ανακουφίσετε τα πρησμένα πόδια σας με φυσικό τρόπο!

Ξέρετε τι είναι να ξυπνάς το πρωί και να ζυγίζεις 2,5-3 πιο βαρύς από ότι συνήθως, ακόμα και αν δεν έχεις φάει και πολύ; Μπορεί να φάει κάποιος τόσο πολύ που να έχει τόσο μεγάλη διαφορά στο βάρος του;

3

Συνήθως όχι. Αυτές οι ακραίες αυξήσεις βάρους συνήθως οφείλονται στην κατακράτηση νερού. Συνήθως, πρήζονται οι έγκυες, όσοι δεν κινούνται πολύ ή όσοι έχουν παρενέργειες από φάρμακα.

Το επιπλέον νερό συνήθως παρατηρείται στα πρησμένα πόδια, δάχτυλα ή αρθρώσεις. Δεν προκαλεί μόνο δυσφορία, αλλά μπορεί ακόμη και να φθείρει τον συνδετικό ιστό και συχνά συνδέεται με την μόνιμη αύξηση βάρους.

4

Ευτυχώς, η κατακράτηση νερού έχει συνήθως απλή αιτία και μπορεί να λυθεί εύκολα. Δείτε τους λόγους για τους οποίους μπορεί να συμβαίνει και πώς να λύσετε το πρόβλημα.

Υπερβολικό νάτριο

Τα αλμυρά φαγητά αυξάνουν την κατακράτηση νερού. Αυτό συμβαίνει ειδικότερα αν δεν καταναλώνετε αρκετά υγρά. Είναι σημαντικό να διώχνουμε το αλάτι από το σώμα μας. Όταν το σώμα καταναλώνει πολύ αλάτι, κατακρατά νερό για να μπορεί να διατηρήσει την ισορροπία.

Σε ακραίες περιπτώσεις, τα κύτταρα γίνονται μέχρι και 20 φορές μεγαλύτερα από το φυσιολογικό. Ευτυχώς, η λύση είναι αρκετά απλή: καταναλώστε λιγότερο αλάτι και επεξεργασμένα τρόφιμα.

5

Το “γρήγορο” φαγητό περιέχει συνήθως περισσότερο αλάτι για επιπλέον γεύση. Αυτό ισχύει και στις σούπες και τις πίτσες. Αντί γι’αυτά, μπορείτε να τρώτε φρέσκα λαχανικά και σάλτσες με μικρές ποσότητες αλατιού.

Καταναλώνετε λίγα υγρά

Πολλοί δεν πίνουν αρκετό νερό. Όταν συμβαίνει αυτό, το σώμα προσπαθεί να αντισταθμίσει την έλλειψη και καταλήγει να αποθηκεύει όσο πιο πολύ νερό γίνεται. Αυτό οδηγεί σε κατακράτηση νερού. Η λύση είναι να καταναλώνετε αρκετό νερό τακτικά.

6

Το ιδανικό είναι 8 ποτήρια νερό καθημερινά. Επίσης, βοηθά να τρώτε τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό, όπως οι πιπεριές και τα αγγούρια. Το πλεονέκτημα που προσφέρουν αυτά τα τρόφιμα είναι ότι περιέχουν και βιταμίνες.

Έλλειψη μαγνήσιου

Η έλλειψη μαγνήσιου μπορεί να οδηγήσει σε κατακράτηση νερού. Το σώμα μας χρειάζεται αυτό το στοιχείο για τις καθημερινές του λειτουργίες. Όταν λείπει, το σώμα μας δεν λειτουργεί σωστά και καταλήγει να αποθηκεύει νερό. Ευτυχώς, η λύση σε αυτό είναι απλή και νόστιμη.

7

Φρούτα όπως το αβοκάντο ή τροφές όπως το σπανάκι και το γιαούρτι βοηθούν στην αύξηση του επιπέδου του μαγνησίου και το σώμα θα μπορεί ξανά να λειτουργήσει σωστά. Τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι πλούσια σε μαγνήσιο. Έτσι, το παραπανίσιο δέρμα και οι ακραίες αυξήσεις βάρους δεν θα αποτελούν πλέον πρόβλημα.

8

Αυτές οι συμβουλές μπορούν να βοηθήσουν τα πρησμένα κύτταρα να επανέλθουν στο φυσιολογικό και την κατακράτηση νερού να μειωθεί. Ωστόσο, η κατακράτηση νερού συνδέεται γενικότερα με ανθυγιεινό τρόπο ζωής. Η γυμναστική επίσης βοηθά στην μείωση της και στην σύσφιξη των ιστών.

Αν τα συμπτώματα συνεχίζουν για καιρό χωρίς προφανή αιτία, τότε είναι καλό να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας.

Δείτε ακόμη στο AthensMagazine.gr:

Μεταβολισμός και απώλεια βάρους: Πόσο νερό πρέπει να πίνετε; (ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ)

Πλέον δεν τον σταματάει κανείς! Δείτε τι κάνει ο Ερντογάν μετά το πραξικόπημα

Οι 40 Τούρκοι κομάντος που ήθελαν νεκρό τον Ερντογάν: Η άγνωστη ιστορία στην αρχή του πραξικοπήματος και πώς αποτράπηκε ο βομβαρδισμός της Άγκυρας

Tα καλύτερα της ημέρας:

Χωρισμός βόμβα στην ελληνική showbiz! Ποιο αγαπημένο ζευγάρι έδωσε τέλος στη σχέση του;

Μια αυτοκρατορία που χτίστηκε βήμα- βήμα: Η ιστορία της οικογένειας Σκλαβενίτη, από το 1920

Ζώδια εβδομάδας: Τι σου ετοιμάζουν τα άστρα έως τις 24 Ιουλίου;

TAGS
 

Stars & TV

Ροή ειδήσεων

Share