Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024

«Λουκέτο» στο Ναυάγιο της Ζακύνθου μετά την κατολίσθηση! (Video)

Απαγορεύεται πλέον η προσέγγιση και η αγκυροβολία πλωτών μέσων

14 Σεπτεμβρίου 2018 12:16

Από μακρινή απόσταση θα μπορούν, να δουν την όμορφη παραλία του Ναυαγίου στη Ζάκυνθο, οι χιλιάδες τουρίστες επισκέπτονται καθημερινά την περιοχή, μετά την απόφαση του λιμενάρχη Ζακύνθου, Νικόλαου Κοκκάλα για απαγόρευση προσέγγισης - αγκυροβολίας πλωτών μέσων.

Η απόφαση αυτή, ήρθε μια ημέρα μετά την πτώση βράχων στη διάσημη παραλία της Ζακύνθου και τον τραυματισμό συνολικά επτά ατόμων.

Αναλυτικότερα, η ανακοίνωση του Λιμεναρχείου Ζακύνθου αναφέρει ότι «απαγορεύεται η προσέγγισης-αγκυροβολίας κάθε πλωτού μηχανοκίνητου ή μη μηχανοκίνητου μέσου, καθώς και την απαγόρευση λήψης θαλάσσιου λουτρού από λουόμενους στον Όρμο Ναυαγίου Ζακύνθου. Την προσωρινή αναστολή ισχύος της Αριθ. Πρωτ: 2131.13/1189/16/18-05-2016 Απόφασης της Υπηρεσίας μας (ΦΕΚ Β΄ 1814/21-06/2016). Η παρούσα ισχύει από εκδόσεως μέχρι νεωτέρας».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: "Είστε γελοίοι..." - Χοντροί τσακωμοί στον ΣΚΑΙ με... άρωμα Τανιμανίδη! Η αποχώρηση από το Survivor που φέρνει "τριγμούς"!

Δύο από τα 7 άτομα που τραυματίστηκαν εχθές στην διάσημη παραλία του Ναυαγίου στη Ζάκυνθο, μετά από την κατάρρευση βράχων, μίλησαν στο imerazante.gr για την τρομακτική τους εμπειρία.

Οι τραυματισμοί που υπέστησαν τα συγκεκριμένα άτομα από την κατολίσθηση ήταν ευτυχώς ελαφροί, και έτσι πήραν εχθές το απόγευμα εξιτήριο.

«Φτάσαμε γύρω στις 10.30πμ στην παραλία, κολυμπήσαμε και μετά από 15′ επιστρέψαμε στη βάρκα μας και ξαφνικά είδαμε τα βράχια να πέφτουν ενώ είμαστε σε μια απόσταση περίπου στα 20 μέτρα.

Πριν το συνειδητοποιήσουμε έπεσε και δεύτερο τμήμα βράχων και το κύμα που δημιουργήθηκε μας αναποδογύρισε τη βάρκα. Πέσαμε στο νερό, ενω δίπλα μας είδαμε άλλη μια βάρκα που ήταν κυριολεκτικά στον αέρα να σκάει πάνω στη δικιά μας. Σε αυτή ήταν η οικογένεια των 4 Τσέχων με τη γυναίκα να είναι αιμόφυρτη και να ζητούν βοήθεια. Τους πήραμε μαζί μας στο πόρτο Βρόμη και από εκεί πήγαμε όλοι στο νοσοκομείο.

Είμαστε τυχεροί στην ατυχία μας», δήλωσε στο imerazante o Αυστραλο-Κύπριος Χαράλαμπος Ευριπίδης που παραθέριζε στη Ζάκυνθο.

O Σπύρος Κάνδηλας, καπετάνιος πλοιάριου που επισκέπτεται το ναυάγιο, έκανε λόγο εικόνες «βιβλικής καταστροφής»: «Έπεφταν κομμάτια βράχων σε τρια στάδια με το μεγαλύτερο τμήμα από αυτούς να προκαλεί έντονο κυματισμό με αποτέλεσμα να αναποδογυριστούν δυο βάρκες και να τραυματισμούν τουρίστες.

Είδαμε στη θάλασσα την οικογένεια και την ανασύραμε, τους δώσαμε τις πρώτες βοήθειες μέχρι να πάμε στο νοσοκομείο. Ευτυχώς ήταν νωρίς όταν έγινε το συμβάν και γλίτωσε ο κόσμος διότι αργότερα όταν βγαίνει ο ήλιος οι περισσότεροι πάνε στο συγκεκριμένο σημείο να έχουν σκιά.

Γινόταν πανικός, ήταν εικόνες βιβλικής καταστροφής. Να βλέπεις σκάφη αναποδογυρισμένα, μεγάλη θαλασσοταραχή και κόσμο να φωνάζει. Ο ένας αναζητούσε τον άλλο, γυναίκες έψαχναν τα παιδιά τους, πρωτόγνωρα πράγματα».

Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων στο ΘΕΜΑ 104,6: Μπορεί και να είναι περισσότερες οι παραλίες που χρειάζονται αντιμετώπιση

Το ενδεχόμενο να υπάρχουν περισσότερες παραλίες που «μπορεί να χρειάζονται αντιμετώπιση» άφησε ανοιχτό ο περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων Θεόδωρος Γαλιατσάτος στο ΘΕΜΑ 104,6 μετά τις δηλώσεις Λέκκα που ακολούθησαν την κατολίσθηση στο Ναυάγιο της Ζακύνθου ότι άλλες επτά παραλίες στο Ιόνιο είναι επικίνδυνες.

«Αυτές που έχουμε εντοπίσει είναι 7, μπορεί και να είναι και λιγότερες. Αν μας προτείνουν μέτρα θα τα λάβουμε και τώρα αν και δεν έχουμε μια βαθειά επιστημονική αντιμετώπιση» πρόσθεσε ο κ. Γαλιατσάτος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Το δράμα της πρώην Μις Κόσμος: Η τραγική ζωή της Ειρήνης Σκλήβα!

Σύμφωνα με τον ίδιο «έχουν συμβεί μικρά ή μεγαλύτερα περιστατικά όπως αυτό που συνέβη στο Ναυάγιο για τα οποία έχουν υπάρξει εισηγήσεις από επιστήμονες για προστασία. Το επόμενο καλοκαίρι θα έχουμε τα πρώτα αποτελέσματα από το μεγάλο πρόγραμμα που έχουμε εντάξει στο τρέχον ΕΣΠΑ».

«Οι έχοντες την ευθύνη της λειτουργίας των παραλιών έχουν εκδώσει κατά καιρούς περιοριστικά μέτρα απόστασης από τους βράχους κ.α. Όταν υπάρχουν κανονισμοί και συγκεκριμένες απαγορευτικές διατάξεις, τότε τα πράγματα γίνονται πιο εύκολα γιατί ο κάθε πολίτης προσαρμόζεται επειδή αντιλαμβάνεται τον κίνδυνο. Πρέπει να υπάρχει έλεγχος για να εφαρμόζονται τα μέτρα» κατέληξε ο περιφερειάρχης των Ιονίων Νήσων.