Παρασκευή, 29 Μαρτίου 2024

Άγρια κόντρα ΟΣΕ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ έπειτα από επεισόδιο με επιβάτη ΑμΕΑ

Τι απαντά ο ΟΣΕ

8 Μαΐου 2018 20:17
Άγρια κόντρα ΟΣΕ - ΤΡΑΙΝΟΣΕ έπειτα από επεισόδιο με επιβάτη ΑμΕΑ

«Πόλεμος» έχει ξεσπάσει μεταξύ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ και του ΟΣΕ για το ποιος ευθύνεται και δεν είναι σε χρήση τα ανυψωτικά μηχανήματα που απαιτούνται για την καλύτερη εξυπηρέτηση ατόμων με κινητικά προβλήματα, με αφορμή το περιστατικό με επιβάτη ΑμεΑ στον σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Λευκάδα: Νεκρός 75χρονος αιωροπτεριστής

Συγκεκριμένα, ο ΟΣΕ με ανακοίνωσή του απαντά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που υποστηρίζει πως ο ΟΣΕ μέχρι σήμερα δεν της έχει παραδώσει ειδικό ανυψωτικό μηχάνημα για άτομα με ειδικές ανάγκες, ότι ήδη έχουν παραληφθεί δύο μηχανήματα τα οποία και έχουν διατεθεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και είναι στους σταθμούς Αθήνας και Θεσσαλονίκης, για την εξυπηρέτηση ατόμων με κινητικά προβλήματα.

"O Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδος (Ο.Σ.Ε) συμπράττει στην αναγκαία προμήθεια ειδικών ανυψωτικών μηχανημάτων για τη διευκόλυνση της προσβασιμότητας των ΑμεΑ στις αμαξοστοιχίες, τα οποία θα διατεθούν σε σταθμούς, ανάλογα με τις διαπιστωμένες ανάγκες που υπάρχουν. Ήδη έχουν παραλειφθεί δύο μηχανήματα τα οποία και έχουν διατεθεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στους σταθμούς Αθήνας και Θεσσαλονίκης, για την εξυπηρέτηση ατόμων με κινητικά προβλήματα.

Με ιδιαίτερη ευαισθησία, η διοίκηση του ΟΣΕ καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίλυση προβλημάτων που προκύπτουν, ωστόσο θα πρέπει να αποσαφηνιστεί ότι τα θέματα επιβίβασης και μεταφοράς των επιβατών - επομένως και η χρήση των ανυψωτικών μηχανημάτων- ανήκουν στην αποκλειστική αρμοδιότητα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Με προβληματισμό παρατηρούμε ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν ενημερώνεται ως όφειλε, για θέματα τόσο σημαντικά όπως η παράδοση των ανυψωτικών μηχανημάτων για την εξυπηρέτηση ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων όπως τα άτομα με κινητικές δυσκολίες. Για τον λόγο αυτό, ενημερώνουμε ότι εδώ και καιρό τα δύο πρώτα ανυψωτικά μηχανήματα είναι αποθηκευμένα σε χώρους της με ΤΡΑΙΝΟΣΕ με άμεση πρόσβαση, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη" αναφέρεται στην ανακοίνωση του ΟΣΕ.

Σύμφωνα με νέα ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο κ. Κωνσταντής αποβιβάστηκε στον σταθμό Λαρίσης με τη βοήθεια του προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, δεχόμενος αυτήν τη φορά τη χρήση του ελαφρότερου αμαξιδίου, που διαθέτει η εταιρία. Στη συνέχεια, χρησιμοποιώντας το δικό του ηλεκτροκίνητο αμαξίδιο, μεταφέρθηκε με συνοδεία και μέριμνα του προσωπικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον σταθμό του ΜΕΤΡΟ και συνέχισε το ταξίδι του, αφού ευχαρίστησε το προσωπικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη βοήθεια που του παρείχαν.

Η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ:


Αναλυτικά στην ανακοίνωσή της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ σημειώνει:

"Ο επιβάτης προσήλθε στον Σιδηροδρομικό Σταθμό χθες το πρωί στις 7.00 π.μ. για να επιβιβαστεί σε αμαξοστοιχία που είχε προγραμματισμένη αναχώρηση στις 7.04 π.μ.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. για την καλύτερη διευκόλυνση των πελατών μας με κινητικά προβλήματα έχει δημοσιοποιήσει και ενημερώσει το επιβατικό κοινό ότι είναι απαραίτητη η επικοινωνία με την εταιρεία 48 ώρες πριν από το δρομολόγιο. Η διαδικασία αυτή είναι γνωστή στους ανθρώπους και στις συλλογικότητες που τους εκπροσωπούν, ώστε να έχουν την ιδιαίτερη φροντίδα που χρειάζεται για να μπορούν να ταξιδέψουν άνετα.

Ο λόγος για την ύπαρξη της διαδικασίας επικοινωνίας είναι ότι χρειάζεται πρόσθετο προσωπικό και εξοπλισμός, ώστε να μπορούν να αντιμετωπιστούν με ασφάλεια τα αμαξίδια και οι επιβάτες.

Παρόλο που ο συγκεκριμένος επιβάτης δεν ακολούθησε τη ανωτέρω διαδικασία για να εξυπηρετηθεί σωστά, τα στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ήταν έτοιμα σήμερα να τον εξυπηρετήσουν να ταξιδέψει κανονικά με όλους τους κανόνες ασφάλειας. Επίσης, ο εν λόγω επιβάτης, αρνήθηκε να χρησιμοποιήσει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. δικό της ελαφρύτερο αμαξίδιο προκειμένου να διευκολυνθεί η επιβίβασή του στο τρένο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Εντυπωσιακό! Ατρόμητος φωτογράφος πλησιάζει σε απόσταση αναπνοής επικίνδυνα θηρία για ένα κλικ! (photos)

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. ουδέποτε αρνήθηκε να εξυπηρετήσει επιβάτη της, πολλώ δε μάλλον επιβάτη ΑμεΑ και ειλικρινά λυπάται για την ταλαιπωρία που υπέστη" .

Πέραν του συγκεκριμένου γεγονότος, καταλήγει η ανακοινωση, η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει δρομολογήσει από τα μέσα του 2017 όλες τις απαιτούμενες ενέργειες προς τον ΟΣΕ -ο οποίος έχει και την ευθύνη για τη λειτουργία των Σιδηροδρομικών Σταθμών- ώστε να υπάρξει η προμήθεια των ειδικών ανυψωτικών μηχανημάτων, που απαιτούνται για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών που έχουν ειδικές ανάγκες. Ο ΟΣΕ μέχρι σήμερα δεν έχει παραδώσει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ τέτοιο ανυψωτικό μηχάνημα.

Πηγή: protothema.gr

 

Ειδήσεις

Ροή ειδήσεων

Share