Κυριακή, 26 Μαρτίου 2017

Επανάσταση στο διαδίκτυο: Το YouTube ανατρέπει τα πάντα κι ανοίγει τον δρόμο σε για μία νέα εποχή

20 Μαρτίου 2017
Επανάσταση στο διαδίκτυο: Το YouTube ανατρέπει τα πάντα κι ανοίγει τον δρόμο σε για μία νέα εποχή

Τις νέες προϊοντικές καινοτομίες και ευρήματα ερευνών παρουσίασε σήμερα το YouTube κατά τη διάρκεια της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Διαφήμισης. Συγκεκριμένα, σε δημοσίευση της Google αναφέρεται ότι η εταιρεία εισάγει το εργαλείο Unique Reach στο πρόγραμμα διαφήμισης AdWords, το οποίο επιτρέπει στον διαφημιζόμενο να βλέπει τον αριθμό των μοναδικών χρηστών και τον μέσο όρο των «impressions» (η εμφάνιση μιας online διαφήμισης που εμφανίζεται σε ιστοσελίδες) ανά χρήστη σε όλες τις συσκευές και τις πλατφόρμες.
 
Όπως αναφέρεται στη δημοσίευση της εταιρείας, η εμφανισιμότητα (viewability) στο YouTube αυξήθηκε το 2016, φτάνοντας το 93% σε σχέση με το 91% το προηγούμενο έτος. Επιπλέον, η εμφανισιμότητα των βίντεο στο διαδίκτυο και τις εφαρμογές αυξήθηκε από 54% το 2015 στο 66% το 2016.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σοκ στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο: Νεκρός βρέθηκε 27χρονος ποδοσφαιριστής! (photos)



Επίσης, οι διαφημίσεις στο YouTube στη συντριπτική πλειονότητά τους (95%) περιέχουν ήχο. Σύμφωνα με έρευνα της Google, τα βίντεο με ήχο που προβάλλονται στο YouTube έχουν ως αποτέλεσμα οι χρήστες να αναγνωρίζουν καλύτερα τη μάρκα που διαφημίζεται (brand awareness), σε σχέση με αυτούς που είτε βλέπουν είτε ακούν μια διαφήμιση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ:  Survivor: Αυτά θα δούμε στο σημερινό επεισόδιο! Εντάσεις στους «διάσημους» και το δυσκολότερο παιχνίδι ασυλίας

Ωστόσο, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που ανέλυσε η Google, το να βλέπει και να ακούει ταυτόχρονα ο χρήστης μια διαφήμιση δεν είναι αρκετό, αφού παραμένει το ερώτημα πόση ώρα αφιερώνει για την παρακολούθηση του περιεχομένου. Έτσι, προκειμένου να επιτρέψει στους διαφημιζόμενους να έχουν πρόσβαση σ' αυτά τα σημαντικά δεδομένα, η εταιρεία θα ξεκινήσει να παρέχει αναφορές σχετικά με τον χρόνο που αφιερώνουν οι χρήστες στις διαφημίσεις που προβάλλονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Κορυφαίος ηθοποιός σοκάρει: "Γνωρίζω ότι μου μένουν λίγες μέρες ζωής"



Με αυτά τα εργαλεία, οι διαφημιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να αναλύουν ποιες διαφημίσεις συγκεντρώνουν την προσοχή των θεατών.